#21 Słodkości romantyczne od Biedronki

Biedronka czasami potrafi zadziwić. Dzisiaj nie mogłam odmówić kolorowym, pastelowym plakietkom, naklejkom i innym dobrociom jakie pojawiły się w ofercie tego sklepu. Widziałam też smakowite przepiśniki. Mowa o takich gadżetach:


Taka mini zachęta dla gospodyń domowych robiących przetwory, konfitury i inne frykasy. Czy zachęci mnie do robienia przetworów? Bardziej na pewno nie. W każdym roku trafi się jakiś soczek, dżemik, grzybki czy buraczki do zapakowania w słoiki:)Na szczęście w ilościach detalicznych, a nie hurtowych:D

A jak to jest z tymi przetworami u Was?

pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. ojej te naklejki wprost na moje kosmetyki diy:) musze jechac do biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dużym ułatwieniem jest to że wszystko jest już ponacinane na gotowo tylko wypchnąć z szablonu:)

      Usuń
    2. Kusi mnie aby wykonać dla Was projekty takich kuchennych etykiet do wydrukowania :)

      Usuń
  3. Musze je mieć!!! (te naklejki)
    A co do zaprawiani różnych rzeczy w słoiki to w tym roku narobiłam sobie tyle tego wszystkiego że mogłabym handlować tym przez 3 lata.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sobie je kupiłam bo urzekły mnie kolorystyka

    OdpowiedzUsuń