#19 Zakręcone czcionki-8 propozycji


Postanowiłam zaprezentować Wam kilka zakręconych czcionek. Jeżeli chcielibyście upiększyć swoje blogi takimi czcionkami to...


Należy wejść na stronkę 1001 czcionek i pobrać je klikając download. Aby je znaleźć wystarczy wpisać w wyszukiwarkę (lub wkleić;) podane poniżej nazwy czcionek:

1. Sverige Script
2. Plates Napery
3. KG Hard Candy Solid
4. Rouge Script
5. Coneria Script
6. Sacramento
7. Maratre
8. Kavya Confident

Czcionki te są do użytku prywatnego w celach komercyjnych należy wykupić licencję.
Aby je zainstalować należy otworzyć pobrany plik programem Win Rar, a następnie:


klikamy dwukrotnie w plik czcionki, a kiedy się otworzy klikamy zainstaluj i już możemy się cieszyć naszą czcionką:)


A jakie są Wasze ulubione czcionki?

4 komentarze:

  1. Podoba mi się Twój blog, niestety ja jestem lewa z grafiki i nie potrafię użyć Twoich super pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze posty dotyczą bardzo prostych tricków:)każdy kiedyś zaczynał od niczego:)głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te czcionki na pewno kiedyś z nich skorzystam!:)
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń