Po co jest mój blog? #1 usunięcie cieni i ramek wokół obrazków

Mój blog powstał z myślą o pięknych wnętrzach, inspiracjach wnętrzarskich, a przede wszystkim o tym by udostępniać Wam drodzy czytelnicy moje wytworki byście mogli upiększać Wasze blogi oraz domostwa;)
Mam na imię Magda i od kilku lat interesuję się fotografią od niedawna grafiką komputerową i będzie mi bardzo miło jeżeli skorzystacie z różnych darmowych porad oraz grafiki jaką dla Was przygotuję.

Dzisiaj pierwsza porada:
Jeżeli chcemy się pozbyć obramowania oraz cienia wokół zdjęć tak jak to ma miejsce u mnie na blogu.



W tym celu należy kliknąć w menu bocznym naszego panelu bloggera punkt "szablon" i gdy pojawi się miniaturka naszego bloga klikamy w "dostosuj". Kolejno wybieramy "zaawansowane", a następnie dodaj arkusz CSS i w białym polu po prawej stronie wklejamy taki tekst:



.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,
.BlogList .item-thumbnail img {
  padding: none !important;
  border: none !important;
  background: none !important;
  -moz-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
  -webkit-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
  box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
}

Klikamy "zastosuj do bloga" i cieszymy się, że irytujące rameczki zniknęły:)

Następnym razem napisze jak uzyskać subtelny efekt rozjaśniania po najechaniu kursorem myszki na zdjęcie.
Chcecie?:)











  • 3 komentarze: