#3 Jak zrobić link ze zdjęcia w naszym poście?


Jeżeli ciekawi Was jak uzyskałam efekt, że po kliknięciu zdjęcia w poście przenosi Nas do innej strony  to zapraszam do lektury.


Pierwszym krokiem jest napisanie nowego postu oraz dodanie wybranego przez nas zdjęcia.

Kolejno klikamy zdjęcie tak aby zaznaczyło się na niebiesko i klikamy powyżej "Link":


Zdjęcie nie będzie już zaznaczone na niebiesko po tej operacji,


powtarzamy więc zaznaczenie zdjęcia na niebiesko czyli klika na zdjęcie:


 i ponownie klik na "Link" i wówczas pojawia się okienko w którym należy wpisać link strony do której ma kierować nasze zdjęcie po kliknięciu (ja dodałam adres mojego drugiego bloga). Dodatkowo zaznaczyłam aby strona do której kieruje podlinkowane zdjęcie otwierała się w nowym oknie (ptaszek poniżej). Klikamy OK :


I gotowe:)
pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. ojejciu ale ty jestes szybka:) juz lece sprawdzc czy mi sie uda :) dzieki dzieki dzieki:)buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zawsze miałam właśnie z tym problem! super wskazówka, na pewno będę z niej korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu nie wiedziałam jak to się robi i szukałam pomocy u innych, więc to bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie interesuj jak zrobić zdjęcie, które jest ruchome, pojawiają się takie na blogach, a ja zastanawiam się jak uzyskać ten 'efekt mini kadru z filmu'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa anigif. Ta opcja jest dostępna w darmowym Photoscape :)

      Usuń
    2. Widziałam mnóstwo anigifów na chomiku w wersji zawał:D ale necie również z efektem vintage:)na blogach tez fajna sprawa można załączyć kilka i mieć coś ala banerek reklamowy z naszymi zdjęciami z postów na przykład:)pomyslim pomyslim:)

      Usuń
    3. Zamieściłam taki anigif :)zagladnij jutro bedzie tutorial:)to bardzo proste:)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe posty. Ciężko przyswajam taką wiedzę, więc będę do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze,że mogę Wam jakkolwiek pomóc:)

      Usuń
    2. zamiescilam taki anigif w prawej kolumnie bloga ich tworzenie jest banalnie proste:)na dniach wrzucę tutorial:)

      Usuń