#27 Nastrój z ledami czyli let it snow...




Do wykonania będziemy potrzebować:
podobrazie płócienne, olejek lawendowy, farby, waciki, ozdoby samoprzylepne, wydruki z drukarki laserowej w lustrzanym odbiciu oraz lampki led najlepiej na baterie (moje pozyskałam z bombki szklanej która się stłukła;(.


1. Przenosimy metodą transferu napis-czyli odwracamy wydrukowaną stroną kartkę, mocujemy plastrem i wacikiem nanosimy olejek lawendowy i pocieramy mocno czymś twardym by wzór odbił się na naszym podobraziu.


2. Gdy już mamy odbity napis, czekamy chwilkę by olejek odparował i poprawiamy kontury liter farbą.



3. Następnie naklejamy dowolne ozdoby, oraz robimy dziurki na nasze ledy, ja zrobiłam je śrubokrętem krzyżakowym. Mocujemy następnie nasze ledy: 


4. Tak prezentuje się efekt końcowy.


przykłady innych wcieleń transferowych:)


i co Wy na taką ozdobę w zimowym stylu?

pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, obrazki świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)To tylko przyklad ilosc mozliwosci nieograniczona:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. przecudowne, pomysłowe i wyjątkowe :))
    bardzo mi się podoba!

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow mega ! bardzo pomysłowe :))

    http://friendsforever2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń