#11 Baner dla Was czyli zaklinanie wiosny;)




Jeden motylek wiosny nie czyni ale...
Dzisiaj zaprojektowałam dla Was od A do Z nagłówek korzystajcie do woli:) Motyla namalowałam wzorując się na mojej kolekcji zasuszonych motyli morpho co ją mam na ścianie i obrobiłam w PS jeżeli spodoba się Wam sam motylek również jest do pobrania. Wszystkie grafiki mają przezroczyste tło. Wymiary banera 1000px x 300px. Będzie mi miło jeśli gdzieś tam wspomnicie że to ode mnie chciałabym by mój blog trafił do jak największej liczby osób:)

Tutaj z gotowym napisem:







 i jeszcze motylek,

 i coś jeszcze:

Chcecie więcej?:) Piszcie jakie teksty by Was interesowały:)
pozdrawiam







5 komentarzy:

  1. śliczny motylek:)Mi akurat niebieski nie pasuje ! Bo jak pewnie wiesz ja sie lubuje w fioletach! blog jest super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylkowy design to coś dla mnie :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie tu spodobało :) zostaję na dłuuuugo ;)

    OdpowiedzUsuń